حل مشکل باز نشدن فيلم در تلگرام
نوشته شده توسط : danial

اگر از کاربران تلگرام باشيد مطمئنا در جريان مشکلاتي که اخيرا براي تلگرام رخ داده است قرار داريد . اما مشکلي که مدتي پيش در تلگرام با آن مواجه شدم ربطي به اتفاق هاي اخير نداشت . مشکل من باز نشدن فيلم در تلگرام بود . کمي که سرچ کردم متوجه شدم بسياري از افراد اين مشکل را دارند . به نقل از هيواتک پخش نشدن فيلم در تلگرام علت هاي متفاوتي دارد . اولين علتي که به ذهن مي رسد کش تلگرام است که بايد آن را پاک کنيد . براي انجام اين کار در گوشي هاي اندرويد وارد برنامه تلگرام خود شده و مسير زير را دنبال کنيد :

Settings>Data and Storage>Storage Usage>Clear Cache

در صورتي که گوشي شما آيفون است جهت پاک کردن حافظه کش تلگرام وارد برنامه تلگرام خود شده و همان مسيري که براي گوشي اندرويد گفتم را دنبال کنيد .

بعد از پاک کردن کش تلگرام از طريق خود اپلکيشن تلگرام در صورتي که حل مشکل باز نشدن فيلم در تلگرام انجام نشد روش دوم را انجام دهيد بدين منظور بايد کش برنامه را از طريق گوشي خود پاک کنيد . البته اين حالت تنها در گوشي هاي اندرويد قابل اجرا است . براي انجام اين کار مسير زير را دنبال کنيد :

Settings>Application Manage>telegram>Clear Cache

دليل بعدي که مي تواند باعث پخش نشدن فيلم در تلگرام شود پر بودن حافظه گوشي شما است . بهتر است حافظه گوشي خود را از فايل هاي تکراري و اضافه پاک کنيد . برنامه ها و فيلم هايي که نمي خواهيد حذف کنيد .

براي کسب اطلاعات بيشتر مي توانيد از لينک زير استفاده کنيد :

 

www.heyvatech.com/web/articles/view/459/حل-مشکل-باز-نشدن-فيلم-در-تلگرام.html

 





:: بازدید از این مطلب : 173
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 خرداد 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: